FAQ - Najczęściej pytacie o...

Czy zegarki w naszym sklepie są oryginalne? Tak, sklep Zegart.pl jest autoryzowanym przedstawicielem wszystkich marek oferowanych w naszym sklepie. Na każdy zakupiony przedmiot dostajesz dokument sprzedaży, domyślnie paragon (na życzenie - fakturę vat 23%). Zegarki są nowe, niekiedy pochodzące z ekspozycji w sklepie stacjonarnym. Zegarki posiadają gwarancję producenta (2 lub 3 lata) liczoną od dnia zakupu u nas. 
 
Czy mogę kupić bez rejestracji? Tak, zakupu można dokonywać nie rejestując się. Rejestracja jednak daje dodatkowe korzyści jak zniżka na zakup, czy otrzymywanie informacji od Zegart.pl o promocjach, nowościach i ciekawych wydarzeniach ze świata zegarkowego.
 
Jak mogę zapłacić za towar? - za pobraniem pocztowym (możliwość wyłączona dla produktów zindywidualizowanych, np. opcja z grawerem),
z góry
- przelewem tradycyjnym
- szybkimi przelewami poprzez usługi Blue Media S.A. Płatności
- w sklepie stacjonarnym: TOPAZ Jubiler, Zegart.pl, Biłgoraj ul. Kopernika 27, 23-400 Biłgoraj
 
Co obejmuje gwarancja? Gwarancja obejmuje wady fabryczne, wady mechanizmu powstałe w trakcie używania. Gwarancja obejmuje również darmową wymianę baterii w okresie gwarancyjnym. 
 
Czego nie obejmuje gwarancja? Gwarancji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne, wady powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania, eksploatacyjnego zużycia (pasków, powstałe rysy na szkle i kopercie, odbarwienia, wytarcie się pozłocenia itp).
 
Jak dokonać reklamacji? Klient ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Procedura reklamacyjna opisana jest na naszej stronie w zakładce „Serwisy i Reklamacje", oraz "Regulamin"
 
Czy mogę skorzystać ze zwrotu zakupionego towaru przez 14 dni? Tak, dodatkowo okres takiej możliwości wydłużamy do 30 dni. Szczegóły zwrotu wraz z ze wzorem odpowiedniego formularza w zakladce "Zwroty".
 
Czy mogę zwrócić zegarek z grawerem? Niestety NIE,  produkt wtedy posiada zindywidualizowane cechy i zwrot, odstąpienie od umowy - jest niemożliwy.
 
Czy grawerowanie pozbawia produkt gwarancji? NIE POZBAWIA.  Zegarek z grawerem wykonanym przez nas obejmuje gwarancja serwisowa w takim samym zakresie jak i inne zegarki (2,3 lata zależnie od marki).
 
Czy grawerowanie nie uszkadza zegarka? NIE USZKADZA. W przypadku grawerowania metodą laserową, a taką stosujemy, produkt nie jest narażony na uszkodzenia fizyczne. Ryzyko uszkodzenia występuje w przypadkach, gdy ktoś graweruje metodą mechaniczną, naraża się wtedy zegarek na uszkodzenia fizyczne, spowodowane drganiami, czy innymi czynnikami (zeskoczenie dłutka, wysunięcie dekla, koperty z uchwytu mocującego itp.).