Na rynku sprzedaży dóbr ekskluzywnych, biżuterii i zegarków działamy nieprzerwanie od 1982 roku. Mamy wieloletnie doświadczenie, przy tym cały czas pracujemy, by Klienci byli zadowoleni ze współpracy z nami. Oferujemy towar możliwie najlepszy, zegarki wysokiej jakości, uznanych producentów, zachowując przy tym atrakcyjną cenę. Służymy radą, dzielimy się doświadczeniami i dzięki Wam drodzy Klienci, cały czas rozwijamy się i uczymy. Pragniemy Wam za to szczerze podziękować i zachęcamy byście w pasjonującą podróż po świecie zegarków wybrali się wraz z nami i byście wspólnie z nami odkrywali ich ponadczasowe piękno. Te skromne przedmioty podobnie jak i sam czas - łączą i zawierają w sobie głęboką tradycję, zaskakującą współcześność i nieodgadnioną przyszłość. Za każdą chwilę spędzoną na www.zegart.pl serdecznie Wam dziękujemy.
FAQ - Najczęściej pytacie o...

Czy mogę kupić bez rejestracji? Tak, zakupu można dokonywać nie rejestując się. Rejestracja jednak daje dodatkowe korzyści jak zniżka na zakup, czy otrzymywanie informacji od Zegart.pl o promocjach, nowościach i ciekawych wydarzeniach ze świata zegarkowego.
Jak mogę zapłacić za towar? - za pobraniem pocztowym (możliwość wyłączona dla produktów zindywidualizowanych, np. opcja z grawerem),
z góry
- przelewem tradycyjnym
- szybkimi przelewami poprzez usługi Blue Media S.A. Płatności
- w sklepie stacjonarnym: TOPAZ Jubiler, Zegart.pl, Biłgoraj ul. Kopernika 27, 23-400 Biłgoraj
Co obejmuje gwarancja? Gwarancja obejmuje wady fabryczne, wady mechanizmu powstałe w trakcie używania. Gwarancja obejmuje również darmową wymianę baterii w okresie gwarancyjnym.
Czego nie obejmuje gwarancja? Gwarancji nie podlegają: uszkodzenia mechaniczne, wady powstałe na skutek niewłaściwego użytkowania, eksploatacyjnego zużycia (pasków, powstałe rysy na szkle i kopercie, odbarwienia, wytarcie się pozłocenia itp).
Jak dokonać reklamacji? Klient ma prawo składać reklamacje w przypadkach wskazanych w obowiązujących przepisach prawa lub udzielonej gwarancji. Procedura reklamacyjna opisana jest na naszej stronie w zakładce „Serwisy i Reklamacje", oraz "Regulamin"
Czy mogę skorzystać ze zwrotu zakupionego towaru przez 14 dni? Tak, dodatkowo okres takiej możliwości wydłużamy do 30 dni. Szczegóły zwrotu wraz z ze wzorem odpowiedniego formularza w zakladce "Zwroty".
Czy mogę zwrócić zegarek z grawerem? Niestety NIE, produkt wtedy posiada zindywidualizowane cechy i zwrot, odstąpienie od umowy - jest niemożliwy.
Czy grawerowanie pozbawia produkt gwarancji? NIE POZBAWIA. Zegarek z grawerem wykonanym przez nas obejmuje gwarancja serwisowa w takim samym zakresie jak i inne zegarki (2,3 lata zależnie od marki).
Czy grawerowanie nie uszkadza zegarka? NIE USZKADZA. W przypadku grawerowania metodą laserową, a taką stosujemy, produkt nie jest narażony na uszkodzenia fizyczne. Ryzyko uszkodzenia występuje w przypadkach, gdy ktoś graweruje metodą mechaniczną, naraża się wtedy zegarek na uszkodzenia fizyczne, spowodowane drganiami, czy innymi czynnikami (zeskoczenie dłutka, wysunięcie dekla, koperty z uchwytu mocującego itp.).